Året 2009

(Det kommer komma en mer seriös krönika. Ska bara orka skriva den.)

Årets bästa: Alla utekvällar
årets värsta: Tjaaaa, det får väl bli November, den månaden sög.
årets fest: Förra året sa jag fjorden. Och så blir det iår igen!
årets dag: Min födelsedag. Den va mys.
årets present: Snön nu under jul :)
årets person: Mamma!
årets film: Det står mellan Avatar och Inglourios basterds. Oj va svårt.
årets natt: Oj, men ja.. Många trevliga nätter hade jag i början av året.
årets ord: Eller?
årets mysigaste: Där får jag nästan säga en person. Daniel.
årets längtan: Efter kärleken
årets månad: Juli
årets gräl: Mitt och C's gräl. Mer detaljer än så får ni inte :P
årets beroende: Kramar! :)
årets vill ha: Nytt objektiv och tatuering!
årets frisyr: Allt uppsatt på ena sidan och fluff. Eeh vaaa?
årets roligaste: Fjordis!
årets tråkigaste: Jag är rätt trött på flyttar iår igen.
årets vårminne: Liseberg :)
årets sommarminne: Utekvällen med Betty då vi gjorde stan :)
årets höstminne: Halloween då man var nunna.
årets vinterminne: Julfesten :)
årets smärta: Hjärtat har gjort ont iår med.
årets överrasking: Att man helt plötsligt var tvungen att flytta hem till syrran.
årets läskigaste: Pass
årets finaste: Söta systerdotter Cornelia.

Puss på er, och gott nytt år ;)

Kommentarer

Tala ut här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad är din mail? (Endast synlig för mig)

Har du egen blogg eller hemsida?

Vad har du att säga?

Trackback