En uppdatering kanske vore på sin plats?

Ja men jag vet, jag skäms. Lite iaf. Eller borde jag verkligen göra det? Jaja, jag gör det iaf.
Nu är vi officiellt inflyttade här. I helgen blev det inflyttningsfest så att det SKREK om det. 70 personer och det orientaliska temat gjorde succé! Vi hade vår hörna med vattenpipor, ett dansgolv och ett bord där vi hade bål och eftersom vi hade angett att alla väldigt gärna fick ta med sig något litet till övriga gäster att snaska på blev det ett mysigt litet buffébord med diverse muffins, minipizzor och andra snacks.

Orienthörna



Laila, EmmaL, EmmaT, Susanna, jag och Lovisa. Vi bor ihop! =)


Min klänning var för övrigt av sämsta kvalité. Köpte den på indiska för en hundring (okej då kan man inte förvänta sig så mycket, men den hade ändå kostat typ 300 från början). Plötsligt under kvällen går axelbanden av under allt dansande. Då är man glad att man är på fest hemma hos sig själv, så jag smet bara in på rummet och bytte om =)

Tre utav tjejerna, EmmaL, Lovisa och Susanna är gamla capoeirautövare. Så deras "grupp" bjöd på uppvisning under kvällen!


Det blev en jäkla bra kväll kort sagt. Så tack alla ni som kom :)
En riktigt skum grej som hände under kvällen fick vi reda på dagen efter. Susanna hade nämligen blivit mött i dörren utav två killar/män? som kom förbi med en påse med presenter. Det enda dom sa var:
- Vi skulle lämna dessa här, vi vet inte vem det är till. Men vi bor iaf här nere, men ska flytta härifrån snart.
Susanna tog ju emot grejerna utan att fundera vidare på det. Sen dagen efter så kollar vi efter i påsen vad som ligger där. En blomma med ett "grattis till körkortet"-kort. Inget namn. Ett litet paket med presentkort på 700:- på NK(!), ett lite större paket som innehöll kläder och en flaska likör. De tre sistnämnda sakerna är till någon Cindy som har fyllt 20 och det är ifrån hennes farmor?
Ingen utav oss känner någon som heter Cindy. Och det är nog därmed det sjukaste som har hänt någon utav någon gång. Vad tycker ni att vi ska göra med grejerna?

I övrigt händer det faktiskt inte så mycket. Jag sliter häcken av mig på donken och på nattklubben. Idag är jag ledig ända fram till klockan 23 så det är slappardag hemma med lite tvättning och städ. Och sen kommer lilla mamma på besök med. Det blir roligt att hon får se hur vi har det här :)

Kommentarer

Tala ut här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad är din mail? (Endast synlig för mig)

Har du egen blogg eller hemsida?

Vad har du att säga?

Trackback